Veselīgas maltītes pagatavošana un uzkodu izvēle ir daudz vieglāka, ja mājās uzglabā pilnvērtīgus produktus. Kā Tu domā, kuri produkti Foodprep.lv sekotāju starpā tika minēti kā noderīgākie!?

Zemāk pieejams PDF fails ar produktu sarakstu, kas atrodams Foodprep.lv virtuvē.

  • Makaroni – gan pilngraudu, gan parastie; dāžadi veidi.
  • Rīsi  (es izvēlos basmati rīsi/ brūnos/ savvaļas).
  • Griķi.
  • Auzu u.c. pārslas (gan pilngraudu, gan ātri vārāmās un mazajās paciņās ceļojumiem)
  • Milti (kviešu, pilngraudu, arī mandeļu milti)
  • Kvinoja
  • Brokastu pārslas/ pirkts vai paštaisīts musli
  • Olu nūdeles, jo jāvāra tikai 3-4 minūtes!
  • Kuskus, jo var pagatavot bez vārīšanas – tikai aplej ar ūdeni un ļauj uzbriest!
  • Galetes (es izvēlos kukurūzas)
  • Tortillas (vēlams pilngraudu)
  • Grūbas, pērļu grūbas, manna, prosa u.c.

 

  • Pupiņas u.c. pākšaugi (sausā un konservētā veidā)
  • Lēcas, jo izvārās ātrāk par pupiņām un ir vērtīgs olbaltumvielu avots!
  • Turku zirņi, jo ideāli papildina salātus, gan sautējumus!
  • Konservēts tuncis, jo labs olbaltumvielu avots steidzīgai maltītei. Labāk izvēlies savā sulā vai tomātu mērcē.
  • Konservēti tomāti, jo lieliski noder par zupas, sautējuma vai mērces pamatu!
  • Konservēti pašgatavoti gurķi, salāti u.tml.

 

  • Žāvēti augļi un ogas (rozīnes, dateles, dzērvenes)
  • Dažādi rieksti un riekstu sviesti
  • Sēklas (čia, linsēklas, ķirbju sēklas, sezama sēklas)

 

  • Tēja, kafija, kakao
  • Medus, ievārījums, saldinātājs (stēvija u.c.)
  • Olīveļļa u.c. eļļas
  • Garšvielas – sāls, cukurs, kanēlis, pipari, baziliks, rozmarīns, timiāns u.c.
  • Mērces – tomātu pasta vai mērce, saldā čili mērce, austeru mērce, pesto u.c.
  • Proteīna pulveris, proteīna batoniņi
  • Melnā šokolāde, pilngraudu cepumu paciņa/ krekeri u.c. saldumi ciemiņiem 😀

 

Ko Klinta no Foodprep.lv iesaka uzglabāt virtuves skapītī? Lasi rakstā Myfitness blogā te.

FOODPREP produkti ārpus ledusskapja (PDF fails)

Ar kādiem produktiem Tu papildinātu manu sarakstu?

K.